Krajnik
0

V košarici ni izdelkov.

Splošni pogoji poslovanja

Ti splošni pogoji uporabe se nanašajo na vse uporabnike in vse oblike uporabe spletne trgovine Krajnik. Spletna trgovina Krajnik je last podjetja Krajnik računalništvo d.o.o., Kidričeva cesta 66c, 4220 Škofja Loka, telefon 04 / 50 20 300 (v nadaljevanju prodajalec).

Splošni pogoji se redno dopolnjujejo in so v vsakem trenutku v svoji najnovejši in veljavni različici v celotnem besedilu dostopni vsakomur na spletni strani.

V primeru, da se s temi splošnimi pogoji ali delom teh splošnih pogojev ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem do spletne strani.

Pravila za uporabo vsebin

Vse vsebine, objavljene na spletni trgovini Krajnik so last prodajalca in/ali njegovih partnerjev ali pogodbenih sodelavcev oz. so označena z ustreznim virom ali avtorjem. Vsa avtorska dela so zaščitena že z nastankom in jih ni potrebno posebej označevati. Med vključena avtorska dela sodi med drugim tudi vsa računalniška koda, urejena struktura sistema ter vse pisno, slikovno, zvočno in drugo gradivo. Skladno z določbami prava intelektualne lastnine k avtorsko zaščitenemu gradivu ni potrebno dodajati oznake (npr. avtorsko zaščiteno, copyright, (c), ipd.), ampak je to zaščiteno že s samim nastankom ter nepooblaščenim osebam že kot tako prepoveduje nadaljnjo reprodukcijo, distribucijo, spreminjanje, javno prikazovanje in predvajanje ter ostale oblike izkoriščanja avtorskega dela.

Prodajalec si pridržuje pravico, da bo v primeru ugotovljenih kršitev pravic intelektualne lastnine ukrepal proti kršiteljem v skladu z zakonodajo.

Zunanje povezave

Spletna trgovina Krajnik lahko vsebuje povezave na različne zunanje strani, kot so na primer druga internetna spletišča, posamezne strani ali drugi viri. Za dostopnost, vsebino ali napake zunanjih povezav ne odgovarjamo.

Zasebnost in varstvo podatkov

To spletno mesto lahko zbira določene podatke o vašem obisku. Vsi posredovani osebni podatki registriranih uporabnikov so namenjeni izključno uporabi na spletni strani ter administraciji storitev. Več o varstvu osebnih podatkov si preberite na povezavi Politika o varovanju osebnih podatkov.

Piškotki

Med brskanjem po spletni strani Krajnik se skupaj z vsebino datotek na računalnike uporabnikov in registriranih uporabnikov prenašajo tudi kratke tekstovne datoteke – piškotki (cookies). Piškotki vsebujejo podatke, ki so potrebni za pravilno delovanje nekaterih aplikacij na spletni strani, hkrati pa uporabnikom omogočajo nekatere prednosti pri uporabi storitev. Krajnik.si uporablja piškotke zaradi izboljšanja uporabniškega vmesnika. Z nadaljevanjem uporabe strani krajnik.si se strinjate z uporabo piškotkov.

Uporabnik ali registriran uporabnik lahko z nastavitvami svojega spletnega brskalnika določi, ali bo dopustil uporabo piškotov na posamezni spletni strani ali ne.

Več o tem lahko preberete na naslednji povezavi: http://www.allaboutcookies.org/http://www.youronlinechoices.eu/

Odgovornost

Prodajalec uporabnikom ali registriranim uporabnikom ne jamči, da bo uporaba storitev spletne strani Krajnik popolnoma varna, neprekinjena, vedno na razpolago, niti, da bo opravičila njihova pričakovanja do spletnega portala.

Prodajalec prav tako ni odgovoren za telefonske in mrežne povezave ter storitve, vključno s pokritjem območja ali prekinitvijo zveze. Ponudnik ni odgovoren za kakršnokoli škodo, vključno s škodo zaradi izgubljenih podatkov, izgubo programov, stroški povezav, stroški preskrbe nadomestnih storitev ali prekinitev storitev, ki izhajajo iz uporabe spletne strani Krajnik, četudi je ponudnik seznanjen z možnostjo tovrstne škode.

Spremembe splošnih pogojev

Prodajalec si pridržuje pravico do kakršnihkoli sprememb, delnih ali v celoti, kateregakoli dela splošnih pogojev, brez posebne najave in brez omejitev. Spremembe veljajo od trenutka objave na spletnem mestu.

Prodajalec lahko kadarkoli neomejeno spremeni, ukine artikel ali prekine katerikoli del storitve, kakor tudi dostopnost do katerekoli lastnosti storitve, aplikacije, baze podatkov ali posameznih vsebin. Prav tako lahko prodajalec vzpostavi dodatne omejitve na določene lastnosti in dele storitve ali omeji posameznemu uporabniku ali registriranemu uporabniku dostop do delov ali do celotne storitve brez predhodnega obvestila.

Reševanje sporov

Za vprašanja, pripombe in pritožbe, ki se nanašajo na storitve spletne trgovine Krajnik, se najprej obrnite na e-poštni naslov info@krajnik.si ali na telefonsko številko 04/5020300. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Krajnik d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Podjetje Krajnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi podjetje Krajnik d.o.o. sprejema izvensodno reševanje potrošniških sporov.

Prodajalec blaga in storitev, ki omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Uporaba spletne trgovine in ponudba

Kako kupiti

  1. Poiščite želeni izdelek in kliknite Dodaj v košarico. Po dodanem izdelku v košarico lahko nadaljujete z nakupom ali pa zaključite nakup.
    Obrazložitev statusov zalog artikla:

    • Na zalogi: blago je na zalogi v skladišču v Škofji Loki. Osebni prevzem: blago lahko plačate in prevzamete. Dostava: naročila, oddana do 14. ure, bomo odpremili  v tekočem delovnem dnevu.
    • Na zalogi pri dobavitelju: blago se nahaja v skladišču našega dobavitelja. Dobavni rok je odvisen od oddaljenosti skladišča in logističnih poti. Običajno tovrstno blago dobavimo v 1-3 delovnih dneh.
    • Pokliči za zalogo: količina blaga v skladišču je zelo majhna in blaga lahko tudi zmanjka. V takem primeru nas pokličite, da vam sporočimo zadnje stanje zaloge.
    • Ni na zalogi: blaga trenutno ni v skladišču. Lahko je v prihodu ali pa bo izdelek umaknjen iz prodaje.
  2. Če se do sedaj še niste registrirali, se registrirajte sedaj, lahko pa tudi korak kasneje.
  3. Izberite način dostave

Možni načini dostave:

  • Osebno
  • Dostava preko pošte Slovenije

Pri naročilih nad 500,00 EUR z DDV v Sloveniji je poštnina brezplačna.  Pri naročilih do 500,00 EUR z DDV v Sloveniji poštnino plača kupec. Znesek poštnine je 5,50 EUR z DDV. Za način plačila z gotovino po povzetju, pošta ob dostavi obračuna dodatni strošek po ceniku pošte Slovenije in ta strošek plača kupec ob prevzemu blaga.

  1. Kliknite Nadaljuj na blagajno
  2. Izberite način plačila

Možni načini plačila so:

  • Plačilo po predračunu
  • Plačilo po povzetju *
  • Plačilo s plačilno kartico: MyPOS, VISA, Mastercard **
  1. Na vaš e-naslov boste prejeli sporočilo o sprejetem naročilu, ki pomeni, da je vaše naročilo v obdelavi.
  2. V primeru izbire plačila po predračunu, boste na vaš e-naslov naknadno prejeli predračun in bančne podatke za nakazilo kupnine.
  3. Za tem vas bomo preko e-pošte obvestili o točnem datumu dobave blaga. Obvestilo o točnem datumu dobave blaga se pošilja v času uradnih ur podjetja Krajnik.
    * Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Krajnik d.o.o. po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja spletna cena.
    ** V primeru nakupa na obroke z Diners kartico vam bomo obračunali provizijo za plačilo na obroke v višini 4,9% za nakup na 2 do 6 obrokov, oziroma 5,99% za nakup na 7 ali več obrokov.
    Izdajatelj vaše kreditne kartice vam bo stroške kreditiranja obračunal skladno s pogodbo, katero ste sklenili z njim. Minimalni znesek obroka je 100,00 €.

Cene

Prodajna cena velja za vse registrirane uporabnike, ki so podjetju Krajnik d.o.o. zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik postanete z registracijo v spletni trgovini Krajnik.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila.

Kljub trudu, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa.

Blago po potrjenih naročilih preko spletne trgovine Krajnik, lahko kupec prevzame v trgovini Krajnik na Kidričevi cesti 66c Škofja Loka. Brez potrjenega naročila preko spletne trgovine Krajnik pa so kupcu v trgovini posamezni artikli na voljo za nakup po redni ceni, ki ni enaka prodajni ceni na spletni trgovini. Vse objavljene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV.

Statusi naročila pri nakupu preko spletne trgovine Krajnik

Status vašega naročila vam bomo sporočali sproti preko elektronske pošte.

V primeru, da pride do kakršnihkoli sprememb pri vašem naročilu, boste o tem obveščeni.

Garancija

Vsi izdelki imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele za dobo, ki jo zagotavlja proizvajalec. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na najbližji pooblaščeni servis. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Vsekakor se bomo potrudili, da bo uveljavljanje garancije možno ob izpolnitvi naslednjih minimalnih kriterijev: garancija za izdelke je 1 leto, razen za izdelke, kjer je to drugače definirano. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH akumulatorje, programsko opremo, diskete, video in avdio kasete, elektronske komponente, itd. Garancijo se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku, bodo na servisu odpravili brezplačno.

Garancija preneha veljati pri:

  • okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela….)
  • če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
  • pri spremembah na aparatu
  • pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd.
  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
  • pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb
  • pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
  • pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
  • programska oprema ali podatki niso stvar garancije, kljub temu, da je nosilec podatkov v garanciji (na primer disk)

Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe

S plačilom in dobavo blaga je kupoprodajna pogodba med kupcem in prodajalcem sklenjena.

Potrošnik ima pravico da v 14 dneh od prevzema artiklov oziroma opravljene storitve, prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči naslednji dan po datumu prevzema artiklov oziroma opravljene storitve.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@krajnik.si.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne osebno ali po pošti na naslov prodajalca: Kidričeva cesta 66 c, Škofja Loka.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Prodajalec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah,

  • katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
  • o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
  • o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
  • o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat
  • pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe;
  • o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Če potrošnik odstopi od pogodbe po tem, ko je  zahteval, da podjetje začne opravljati storitev, plača podjetju znesek v sorazmerju z opravljeno storitvijo do dneva obvestitve podjetja o odstopu od pogodbe. Sorazmerni del se izračuna glede na skupno vrednost pogodbe. Če je cena v pogodbi glede na tržno ceno previsoka, se sorazmerni del izračuna glede na tržno vrednost.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Stvarna napaka

Stvarna napaka je, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec mora prodajalca obvestiti na e-naslov info@krajnik.si ali na telefonsko številko 04/5020300 o stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te v zakonsko določenem roku in hkrati prodajalcu omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Dostava

Spodaj navedeno velja le za internetne nakupe in dostavo v Sloveniji.

Rok dobave je do 7 delovnih dni (razen pri posebnih dogovorih). Dostava je ob delovnih dneh.

Za delovne dneve se ne šteje sobota, nedelja ali praznik. Prodajalec bo storil vse, kar je možno, pri tem se bo obnašal razumno in ne bo ustvarjal dodatne stroške za prodajalca ali za kupca, da bo dostavil naročeno blago, oziroma opremo v obljubljenem roku. Roki dobav so označeni na internet strani krajnik.si, za njih velja možnost dostave v sedmih delovnih dneh. V kolikor prodajalec ne uspe dostaviti blaga v roku do 10 dni od potrditve naročila, za artikle, ki so označeni, da za njih velja dostava v roku 10 delovnih dni, bo kupec sprejel drugačen rok dostave ali bo od prodajalca lahko zahteval preklic naročila prej kot bo blago dostavljeno.

Podjetje Krajnik d.o.o. ne odgovarja za škodo povzročeno z zamudo dostave naročenega blaga!

O možnih daljših rokih dostave vas bomo obveščali po e-mailu ali telefonsko. V primeru, da vam daljši rok dostave ne ustreza, nam to lahko sporočite na info@krajnik.si in bomo artikel izbrisali iz naročila in ga zamenjali z drugim oziroma se bomo individualno dogovorili.
Zaradi različnih datumov dostave artiklov, je lahko naročilo razdeljeno na več pošiljk. Dostaviti jih je možno delno ali vse na enkrat. Pri delni dostavi bomo poslali artikle, ki so takoj na razpolago v skladišču. V primeru delne dostave vam bomo stroške dostave zaračunali za vsako dostavo. Blago dostavljamo preko Pošte Slovenije, zato je dostava odvisna od vaših dogovorov s pošto.

Cena dostave za blago je: 5,50 € po kosu, DDV je vključen v ceno. Velja za katerikoli naslov v Sloveniji.

Pri nakupu blaga v vrednosti nad 500 € z DDV je dostava brezplačna. Za način plačila z gotovino po povzetju, pošta ob dostavi obračuna dodatni strošek po ceniku pošte Slovenije in ta strošek plača kupec ob prevzemu blaga.

Obdelava poškodovanih pošiljk

V kolikor ugotovite, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana ali v njej ni celotne vsebine ali v kolikor opazite znake odpiranja, takoj pri prevzemu ukrepajte in preverite stanje skupaj s poštarjem. V naštetih primerih je potrebno tak primer takoj prijaviti pošti in pričeti postopek za vračilo škode. Škodo je potrebno prijaviti takoj pri vročanju (dostava Pošta Slovenije). Predlagamo, da naredite fotografije prej kot pošiljko odprete in tudi potem, ko pošiljko odprete v prisotnosti dostavljavca. S podpisom prejemnika ali druge pooblaščene osebe za prevzem paketa na “Izjavi o prevzemu” ta oseba potrjuje, da je prejela nepoškodovan paket in z kompletno vsebino. Pritožba po odhodu dostavljavca najverjetneje ne bo sprejeta, razen v primeru, da prejemnik ali druga pooblaščena oseba priloži dokaz, da poškodba ali zmanjšanje vsebine ni nastalo po prejemu paketa.
Zunanjo škodo je potrebno prijaviti takoj pri prevzemu blaga, manjkajočo vsebino pa je treba prijaviti najkasneje do konca delovnega dne, ko ste pošiljko prejeli na telefonsko številko 04 50 20 300 in na email info@krajnik.si. Pri prijavi škode potrebujemo fotografije: paketa, notranje embalaže, poškodovanega artikla, poštne nalepke, opisa poškodbe in morebitne druge okoliščine.

Kontaktni podatki 

Krajnik d.o.o.
Kidričeva cesta 66 c

4220 Škofja Loka

telefon: 04 / 50 20 300

e-naslov: info@krajnik.si

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Košarica

Live chat