LS Central Gostinstvo
Ustreza tako kupcem kot zaposlenim ter nudi popoln nadzor nad poslovanjem
LS Gostinstvo je programska rešitev Vse-V-Enem, ki restavracijam, kavarnam in drugim gostinskim podjetjem ponuja popoln pogled in podatke v realnem času.
LS Gostinstvo nadgradi ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central in vam omogoča upravljanje vseh vaših področij – financ, prodajnega mesta (POS), procesov, upravljanja dobavne verige, zalog, spletnih kanalov in zvestobe strank – vse na eni platformi.
Zamenjajte vse ločene rešitve, ki jih zdaj uporabljate, z eno samo programsko opremo. Delajte učinkoviteje, zapravljajte manj časa in manj sestavin ter ves čas ohranjajte jasen pogled na svoje podjetje in na to, kaj potrebujete za uspeh.
Zmanjšajte čas od naročila do prodaje.
Ustvarite prilagodljiv meni in zmanjšajte stroške poslovanja.
Rešitev LS Hospitality (LS Gostinstvo) je zelo zmogljiva rešitev a je enostavna za uporabo in hitro uvedena programska rešitev, namenjena tako vodjem kot osebju, in nudi vsa potrebna orodja za preprosto in hitro zadovoljitev gostov. Hitra replikacija podatkov v rešitvi pomeni, da bo vaša storitev enostavna in natančna, saj se naročila pošljejo neposredno v kuhinjo. Zahvaljujoč popolni integraciji z MS Dynamics NAV, ima vodstvo vedno jasen in ažuren pregled in nadzor nad celotnim delovanjem – od prodaje, do naročil in do blagajne.
Hitreje, boljše in z manjšimi stroški.
Poenostavite svoje poslovanje in zmanjšajte stroške
LS Gostinstvo je popolnoma integrirana rešitev, ki združuje delo do sedaj različnih rešitev. Poleg tega pa tudi hitreje, boljše in z manjšimi stroški. LS Gostinstvo vam bo pomagal:
Optimizacija naročil in zmanjšanje ostankov
Učinkovito upravljanje vašega osebja
Preprečite izgube in krajo
Načrtujte obroke vnaprej in racionalizirajte naročila sestavin
Analizirajte svojo prodajo in načrtujte zmagovalno poslovno strategijo
Učinkovito.
Izboljšajte svoje delovanje in odpravite napake
LS Gostinstvo vam pomaga, da je vaše delovanje učinkovito. Rešitev vsebuje funkcije, specifične za gostinstvo, ki vam bodo pomagale:
Pravilne cene za vaše jedi, da si zagotovite dobiček
Prepričajte se, da pripravite toliko jedi, kot jih lahko prodate, in zmanjšajte odpadke
Naročite ustrezno količino sestavin
Zagotovite, da vaši gostje dobijo točno tisti krožnik, ki so ga naročili, s pravimi dodatki
Prepričajte se, da so mize postavljene pravilno, da optimizirate prostor in čas
Izjemno.
Pridobite zvestobo svojih gostov in s tem ponoven obisk
Ponudite svojim gostom izjemne, pestre storitve za stranke in pridobite njihovo zvestobo. Z Nav Gostinstvom boste svoje goste presenetili, ko jim ponudite:
Hiter prevzem naročila in plačilo pri mizi s prenosno blagajno
Natančna in pravočasna priprava in servisiranje naročila
Natančni podatki o naročilu in sestavinah na POS-u
Promocije, akcije, posebne ponudbe
E-trgovina in zvestoba na prenosnih napravah
Hitra in natančna dostavna služba
Terminal v restavraciji
Omogočite svojem osebju prilagodljiv in enostaven gostinski terminal. Enostavno in hitro uporabljajte deljene ali delne račune. Prenosni terminal bo še izboljšal vašo storitev, ker boste naročila in plačila izvedli neposredno pri mizi.
Zagotovite pravilne in hitre priprave naročil:
ker so terminali povezani s kuhinjskim zaslonom, so vsa naročila vaših gostov – vključno s spremembami in dodatki – poslana naravnost do kuharja in servirana hitro ter brez tveganja napak zaradi napačne komunikacije. Integriran sistem pomeni tudi, da če se uprava odloči spremeniti cene, se to lahko naredi enostavno in hitro, vse spremembe pa bodo takoj vidne na vseh POS terminalih.
Restavracija in vodenje miz
Natančno vodite svoje mize in optimizirajte prostor v vaši restavraciji. Sistem za upravljanje miz v LS Nav Gostinstvu vam pomaga tudi pri vodenju rezervacij, vključno s sledenjem prihodov, ne prihodov in odpovedanih rezervacij. Z odličnim grafičnim prikazom lahko vaše osebje na hitro preveri stanje mize in poskrbi, da se gostu pravočasno dostavi naročilo, da je vrstni red dostave pravi ter čim hitrejši.
Sistem vam prav tako pomaga pri naročilih ‘Za s seboj’ na način, da ta naročila označite drugače in jih razvrstite na posebnem seznamu naročil ‘Za s seboj’.
Upravljanje kuhinje
Optimizirajte svojo kuhinjo, odpravite tveganja zaradi napačne ali pomanjkljive komunikacije in pripravite več jedi v krajšem času.
S sistemom za upravljanje receptov lahko shranite svoje recepte in pustite, da program naredi ostalo – jih razvrsti po slogu, kategoriji in sestavinah, izdela varinate in samodejno izračuna količine sestavin, ki jih potrebujete na porcijo.
Sistem kuhinjskega prikaza poenostavlja delo v vaši kuhinji. Pripravite jedi v pravilnem vrstnem redu in ne pozabite na eno samo posebno zahtevo ali spremembo sestavin s pomočjo kuhinjskih monitorjev, kjer se naročila vaših gostov prikazujejo neposredno iz terminala. Samodejno kuhinjsko tiskanje vam omogoča, da izberete, ali želite natisniti posebne zahteve ali jih le prikazati na kuhinjskem monitorju poleg ustreznega naročila ali jedi.
Vodenje osebja
Učinkovito vodite svoje osebje in zmanjšajte stroške. Sistem za vodenje osebja vam pomaga hitro in enostavno načrtovati, voditi delovne ure in nastavljati plačne razrede. Spremenite urnike, ocenite stroške in primerjate oceno s proračunom, da zagotovite, da vaše podjetje vedno deluje z dobičkom.
Sistem lahko tudi izračunava provizije za zaposlene in ima več modulov za preprečevanje izgube, ki vas opozarjajo na sumljive dejavnosti na terminalih. Preverite zgodovino prodaje vašega zaposlenega in zagotovite, da vedno zaposlite pravo osebje.
Poročila in napredne statistike
Izkoristite široke možnosti poročanja v LS Central Gostinstvu in si takoj pridobite jasen pregled nad tem, kako vaše podjetje deluje. Z močnimi orodji za poročanje lahko analizirate svojo prodajo po lokacijah, tako na splošno kot z različnimi spremenljivkami – na primer po POS terminalu, po osebju, po artiklu ali po času dneva. Preverite učinkovitost kuhinje in ocenite uspešnost programov zvestobe. Z LS Central Hospitality lahko izboljšate svojo poslovno strategijo in zmanjšate izgube tako, da jasno označite svoje prednosti in slabosti.
Segmentacija gostov, zvestoba in prenosni terminali
Uporabite možnost delovanja na več mestih ter si zagotovite, da se bodo gostje vrnili
Z LS Central Gostinstvo boste lahko ponudili programe zvestobe na več mestih. Omogočite svojim gostom, da pridobijo in porabijo bonuse na vaših lokacijah, na spletnem mestu e-trgovine in prek aplikacije na mobilnih napravah. Programi zvestobe lahko povečajo povratek gostov in vam nudijo neprecenljive podatke o navadah in željah vaših gostov. Uporabite to inteligenco, da segmentirate svoje stranke in jim ponudite prilagojene popuste in ponudbe. Razširite svojo prisotnost in bazo strank tako, da jim omogočite naročanje prek e-trgovine in preko programa zvestobe na mobilnem telefonu. Izboljšajte svojo blagovno znamko na vseh vaših kanalih, saj LS Central Gostinstvo podpira komunikacijo s socialnimi omrežij od sedeža podjetja do spletnih mest in mobilnih naprav.