Microsoft Dynamics NAV v oblaku

Microsoft Dynamics NAV namestiti lokalno ali v oblak?

Danes lahko razmišljate o spremembi načina dostopa do vaše zbirke podatkov, še posebej do ERP Microsoft Dynamics Nav rešitev. Rešitev imate lahko nameščeno lokalno (On-premise) ali v oblaku (in the Cloud).
Bistvena razlika med možnostma je preprosta: 
ERP v oblaku je na voljo kot storitev in zato rešitve ni potrebno kupiti. Storitev zajema programsko opremo skupaj s podatkovno zbirko. S tem povezane podatke zagotavlja preko internetne povezave iz oblaka.
Lokalno nameščena rešitev po drugi strani pomeni strežnik s stacionarno bazo in lokalno nameščeno rešitvijo ERP, katero običajno upravlja vaše osebje v oddelku informatike. V tem primeru strežnik in rešitev ERP kupite ter sami vzdržujete.

Ali se odločiti za oblak ali za lokalno namestitev? Kaj je za vaše podjetje najbolj ustrezno?

Pri odločitvi upoštevajte sedem kritičnih lastnosti, ki so obrazložene v nadaljevanju

1. Delovanje

ERP je kritična poslovna aplikacija, ki mora delovati vedno in od povsod. Ali vam ob lokalni namestitvi vaš IT oddelek zagotavlja najvišjo raven delovanja sistema vaše aplikacije za vse pisarne, tudi za dislocirane enote in za vodstvene in druge sodelavce na terenu?
Če se odločite za oblak s podjetjem SaaSplaza, vam je preko SLA pogodbe zagotovljena najmanj 99,9% zanesljivost delovanja na aplikacijski ravni. Ko rečemo na aplikacijski ravni, na kaj mislimo? Aplikacijska raven je ključnega pomena, saj pomeni delovanje aplikacij, ki jo vaši zaposleni potrebujejo, da so produktivni.
To ne pomeni le, da so strežniki – infrastruktura in aplikacije na njej, brezhibno delujoče. To pomeni, da vaši ljudje lahko opravljajo svoje delo v poslovnih procesih, od katerih vaše podjetje živi. Raven delovanja strežnika še ne pomeni, da je tudi ERP sistem dostopen. 
In to je bistvena razlika na ravni storitev, kjer SaaSplaza finančno jamčiti za svojo obljubo delovanja in dostopnosti sistema.

2. Stroški

Lokalna namestitev pogosto zahteva veliko investicijo v strojno opremo, nakup licenc programske opreme ali nadgradnjo sistemske strojne opreme. V mnogih primerih bo vaša IT ekipa potrebovala veliko časa in sredstev za uvedbo sistema, kar ovira in omejuje njihove redne obveznosti. Pogosto je vprašanje tudi kakovostni nivo opreme in znanje, ki je potrebno za tako izvedbo. Tako se lahko povečajo tudi stroški pri zaposlovanju in usposabljanju IT ekipe za upravljanje sedanjega sistema in spopadanja s prihodnjimi spremembami in novimi izzivi.
Stroški Microsoft Dynamics Nav s SaaSplaza so navadno precej nižji, ker:

-  ima rešitev v oblaku svojo ekonomijo obsega, ki ustvarja stroškovne prednosti in optimalno raven kakovosti. 
- stroškovne prednosti se prenesejo neposredno strankam, kar zagotavlja nižji ceno in v naprej predvidene stroške. 
- oblak pomeni daljšo življenjsko dobo.
- v primerjavi z lokalno nameščenimi rešitvami se storitve v oblaku lažje vzdržuje, posodablja in povezuje z drugimi sistemi. Oblak zagotavlja rast in produktivnost.

SaaSplaza ponuja predvidljive, redne mesečne naročnine, ki obsegajo:
- Namestitev, upravljanje in vzdrževanje, kar zagotavlja, da vaš sistem deluje optimalno.
- Ohranja zaupnost, celovitost in razpoložljivost vaših podatkov.
- Hitrejši čas za za zagon vašega sistema v produkcijo in prilagajanja, ki potekajo nemoteno. 

S sodelovanjem z nami, boste lahko svoj čas in človeške vire investirali v vaš posel od katerega podjetje živi. Obstoječe IT vire uporabite za inovacije in izboljšanje delovanja podjetja - ne za vzdrževanje! Oblak se lahko obravnava, po vseh začetnih projektih in izvedbenih stroških, kot predvidljive operativne stroške. Izvedbe v oblaku imajo daljšo življenjsko dobo kot lokalne, ker strojna oprema ne zastari in ne postane nesposobna za delovanje programske opreme. Programsko opremo je lažje posodabljati in upravljati v oblaku. Tudi stroški licenciranja se vedno bolj premikajo na model licenciranja naročnine, kjer lahko nadzorujete dejansko število uporabnikov, ki jih trenutno rabite in plačate za njih na mesečni osnovi, ni pa potreben nakup v vnaprej.
Za manjša podjetja, ki nimajo svojega IT oddelka, je oblak še toliko primernejši. V večini primerov bo oblak na splošno cenejši. 

3. Razširljivost in prilagodljivost

Z lokalno namestitivjo širjenje uporabnikov pogosto pomeni vlaganje v dodatno strojno opremo. Oblak pa je veliko bolj prožen in sposoben širjenja in krčenja vaših potreb. V primeru, ko se povečajo potrebe samo sezonsko in začasno dela več ljudi, ali se podjetje združi ali kakor koli drugače spremni svojo poslovno organizacijo, se oblak v trenutku prilagodi novi potrebi.
Za javno infrastrukturo v oblaku, kot je Microsoft Azure, prav tako potrebujete ponudnika oblačnih storitev kot je SaaSplaza, kateri upravlja z vašimi stroški tako, da prilagaja porabo dejanskim potrebam. Tudi ko začasno potrebujete več zmogljivosti, na primer v svojem računovodskem oddelku ob koncu meseca ali leta, v oblaku lahko zagotovimo dodatna sistemska sredstva za povečan obseg dela in je na voljo toliko časa, kot je to potrebno.

4. Dostopnost

Obak pomeni dostopnost do vaših podatkov od kjerkoli in kadarkoli, in če želite zagotoviti boljši dostop, prilagodljivost, produktivnost in mobilnost za zaposlene ne glede na uporabljano napravo, potem je oblak za vas. Pomeni, da vaši sodelavci lahko delajo od doma ali na poti. Ali pa imate več dislociranih enot? Prav tako tudi mednarodna podjetja, ki delajo v isti bazi iz različnih koncev sveta.

5. Posodobitve in nadgradnje

Microsoft Dynamics NAV se redno posodablja in nadgrajuje. Če uporabljate najnovejše različice rešitve Dynamics v oblaku, je mogoče skupne objekte in nove izdaje brez težav namestiti. 

6. Čas do zagona rešitve

Rešitev ERP v oblaku, odvisno od ravi in zahtevnosti prilagoditev, lahko namestite za uporabo v krajšem času, kot večina drugih ERP nameščenih lokalno. Zlasti to velja za podružnice, trgovine ali geografsko ločene organizacije znotraj države ali mednarodno.

7. Varnost

Za mnoga podjetja, ki razmišljajo o prehodu v oblak, je varnost poglavitna skrb. Za vse, ki dvomijo v varnosti oblaka: dejstvo je, da je oblak vsaj tako varen, kot večina lokalno nameščenih rešitev. V večini primerov pa je bolj varen. 
Na varnost gledamo glede na na štiri področja

Varnost v oblaku glede na skladnost procesov

Zakaj je oblak varna izbira? Del tega je posledica regulativnih sistemov, vzpostavljenih za zagotavljanje varnosti in zaščite, kot je SSAE-16 tipa II in ISAE-3402 vrsta certifikat II, ki ga ima SaaSplaza. Vsako leto se SaaSplaza za te certifikate PWC revidira, zaščita podatkov je glavno merilo za te revizije. SaaSplaza dopolnjuje oba potrdila, saj je SSAE16 standardno "potrdilo", medtem ko je ISAE 3402 "zagotovilo" standarda. Medtem ko so standardi tehnično različni, oba od SaaSplaze zahtevata zagotovitev popolnega razkritja delovanja njihovih sistemov in procesov, ter dodatno še obsežno pisno dokumentacijo.

Varnost v oblaku glede na redundanco

Še en varnostni razlog, kjer rešitve v oblaku prehitevajo lokalno nameščene rešitve je, da je velika prednost platform v oblaku možnost obnovitev izgubljenih podatkov in redundance. Arhiv podatkov je v oblaku in je varno shranjen, pogosto na več mestih. V primeru, da se kaj zgodi na stacionarnem sistemu, vaših podatkov morda ne bodo več dostopni in varni. 


Varnost v oblaku prek SaaSplaze

Na SaaSplaza izvajamo več meritev kot katerikoli drug Dynamics NAV ponudnik, vse za zaščito in varnost podatkov strank. Vemo, da je varnost pomembnejša kot "funkcionalnost" ali "korist". Na SaaSplaza je varnost miselnost, in se začne z našimi ljudmi. Pred zaposlitvijo smo skrbno pregledali vsakega zaposlenega. Imamo tudi polno zaposlenega varnostnika, ki je član globalnega varnostnega sveta. Varnostni svet redno pregleduje taktike, programsko opremo, infrastrukturo in objekte, da se zagotovi najboljšo varnost in nadaljnjo veljavnost certifikatov.

ISAE / SSAE revizija je naša izbira, varnost pa je za vse na prvem mestu

Revizije se opravljajo enkrat letno, proaktivno in na stroške SaaSplaze. Zakaj bi podjetje samo predlagalo takšno strogo preiskavo? Odgovor je preprost: za naše stranke. Vemo, da je glavna skrb varnost oblaka. S temi revizijami dokazujemo, da SaaSplaza s storitvami, ki jih zagotavljamo, jemljemo varnost kot bistveno vprašanje.
Vendar pa varnost ni 100% v naših rokah - veliko je tudi v vaših rokah. Na primer upravljanje antivirusnih program in malware programske opreme mora biti tekoče, zaradi česar je pomembna prava izbira osebja, ki zagotavlja gesla, ki se pogosto spreminjajo za ohranitev sedanjih in ustreznih dovoljenj. To je povsem odvisno od vas.
Mi lahko zagotovimo varnost in razpoložljivost v oblaku, vendar učinkoviti notranji varnostni procesi so bistvenega pomena za zagotavljanje zasebnosti, celovitosti in razpoložljivosti podatkov. Ti procesi so vaša odgovornost.
Ko gre za varnost, vam vedno z veseljem priporočamo in pomagamo. Lahko vam pomagamo oblikovati politike in postopke, ki najbolje delujejo za vaše podjetje.


Ste pripravljeni na NAV v oblaku?

Za več podatkov nas kontaktirajte:

www.krajnik.si

Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

O podjetju SaaSplaza

http://www.saasplaza.com/
SaaSplaza – Vodilni ponudnik Microsoft Dynamics storitev v oblaku  od leta 2008
Dynamics v oblaku - to je vse, s čimer se ukvarjamo. Zaradi tega poudarka je SaaSplaza vodilni svetovni ponudnik Dynamics rešitev v oblaku. Danes delamo z več kot 200 Dynamics partnerji po vsem svetu, napajamo več kot 1500 Microsoft Dynamics aplikacij po vsem vetu. Z našo zavezo k Dynamics-u smo si v letih 2014 in 2015 prislužil članstvo v Microsoft Dynamics Inner Circle, kar pomeni, da sodimo med top 1% najbolj uspešnih Microsoft Dynamics partnerjev po vsem svetu. SaaSplaza zagotavlja storitev na svetovni ravni na Microsoft Azure platformi in iz naših zasebnih platform v oblaku v Evropi, ZDA in Kanadi, in azijsko-pacifiški regiji. Partnerje in njihove stranke podpiramo iz pisarne v Singapurju, Sydney, Šanghaj, Amsterdamu, Münchnu in San Diegu, z globalnim 24/7 modelom podpore, "Folow the Sun". Naš obširen Microsoft Dynamics inženiring in podpora zmogljivosti pomeni, da lahko ponudimo rešitve v oblaku, ki natančno ustrezajo vašim potrebam. Prav tako nenehno vlagamo v inovacije, in izboljšujemo raven storitev ter optimiziramo zagotavljanje aplikacij Dynamics. SaaSplaza ponuja tudi številne druge storitve Microsoft v oblaku za podjetja. Ti vključujejo Azure in Office 365 naročniške storitve in Microsoft Dynamics najemno naročnino, ki je del Microsoft oblačnih sistemov.

 


 

Copyright 2014 - Krajnik računalništvo d.o.o.