Dostava

Dostava
 
Način in strošek dostave in obdelave naročila

Za spletna naročila nad 80 € z DDV je dostava brezplačna*. Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem skladišču). Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti. 

*Za dostavo s Pošto Slovenije in način plačila z gotovino po povzetju se obračuna dodatni strošek 0,99 €. Brezplačna dostava velja klasično dostavo in za dostavo v Sloveniji in za manjše pakete kot so miške, tipkovnice, nekateri potrošni materiali, prenosniki in drugo s težko do 5 kg. Za večje in težje pakete velja izračun po veljavnem ceniku Pošte Slovenije, ki je objavljen na njihovi spletni strani. https://www.posta.si/ceniki O tem, ali artikel ustreza manjšemu ali večjemu paketu, boste natančno seznanjeni v procesu oddaje spletnega naročila.

Artikle, naročene preko spletne trgovine Krajnik, lahko prevzamete tudi osebno v trgovini Krajnik na naslovu Kidričeva cesta 66c, Škofja Loka. 

Dostava kamorkoli

Pošta Slovenije pakete dostavlja na naslov, vnešen ob oddaji naročila.

Ker dostavna služba artikle dostavlja znotraj delovnega časa Pošte Slovenije (in obhodnega časa poštarja določenega območja), se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob dostavi, vas prosimo, da poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljalec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje. Ponavadi zadošča obisk najbližje pošte.

Če se odločite za gotovinsko plačilo ob prevzemu in vam dostavljalec Pošte Slovenije želi dodatno zaračunati provizijo na posebno položnico, ki je priložena pošiljki, ste jo dolžni plačati. Znesek za odkupnino je enak znesku za plačilo, ki smo ga posredovali mi. Dostavljalec vam mora izročiti račun, ki se nahaja nad posebno položnico.

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Pri delni dostavi vam bomo artikle, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. V kolikor se odločite za delno dostavo s Pošto Slovenije vam bomo strošek dostave zaračunali le pri prvi pošiljki.

Za vse dodatne informacije nas pokličite 04/5020300 ali pošljite elektronsko pošto na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate. .

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

 

Copyright 2014 - Krajnik računalništvo d.o.o.